missing plåmssa

Jag har inte hunnit uppdatera någonting eftersom jag har haft en massa strul med min plåmssa som har försvunnit. Och nej, jag var inte full när jag tappade den så det var inget fyllemisstag. Thank god. Jag antar nu att den har blivit stulen så jag har spenderat dagen med att spärra konton, beställt nya kort och ringt runt till olika ställen. Dessutom har jag läst en hel del och så ätit chinese lunch med Roberta. Jag fick lite överdos av det så lite illa har jag mått idag. Nu sitter jag i skolan och väntar på att lektionen ska börja, fick just dessutom veta mitt finskahörf resultat. Jag är helt nöjd tror jag, M eller C satsar vi väl på. Nu ska jag skriva inlägg om lördagen. wuup

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0