onsdag

Hade väckning klockan sju idag och så blev det avfärd mot lönkan där jag, Nadja och Rebecka hae blivit ombedda att prata om ätstärningar med en grupp. Det gick riktigt bra, men lite nefövst var det nog även för oss. Jag hoppas i alla fall att vi kunde hjälpa till att få dem att förstå allvaret av sjukdomen. I framtiden blir det antagligen fler liknande grejer för oss tre. Spännande. 

Nu sitter jag hos Roberta, vi har chips, dipp, ny ben and jerry's smak och film. Kan det bli mysigare? Så här ska jag spendera min kväll. Kram 

Kommentarer
Postat av: anonym

oj så fint :) vem e dom andra?

2011-03-09 @ 19:50:38
Postat av: Anonym

va e d fö ny ben and jerrys smak?? :O

2011-03-09 @ 20:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0