jordgubbar


Fick hjälp av Sara att läsa samhällslära i iso omena och nu känner jag att jag verkligen lärde mig massor. Dagens läskvot är fylld. I butiken köpte jag färsk ananas, jordgubbar och choklad för att ha något att bjuda på då våra familjebekanta kom över för att se på Ruben. Supertrevligt! Det blir alltid så jäkla länge mellan träffarna så det är verkligen roligt att få sådana spontangäster ibland. Nu ska jag läsa en stund i min bok om kronprinsessan Victoria och sedan ska jag sova. Pusskram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hello :D Diggar din blogg starkt, sjukt bra inlägg och de från februari, med Eve, är urmysiga <3 Hon ligger just nu och slappar för fullt här hemma, men är säker på att hon nog saknar din hemtrevliga familj! KRAM! :D



/Matilda

2011-05-23 @ 21:20:59
URL: http://connemara.devote.se
Postat av: Miranda

Blev lite sur när jag fick veta att min familj varit där utan mig :( Jag måst få komma och hälsa på Ruben snart!!

2011-05-25 @ 20:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0