slutet på bloggen

Alltså egentligen. Vem bryr sig om vad jag skriver här, nu ska jag nog sluta blogga. Inte alls min grej längre. NÅNEJ, herregud jag ska aldrig sluta blogga fast de bara skulle vara jag själv som läser. Kom precis hem från mattnatten och den traditionella talent showen. Lotta hade tappat bort sig dit också så jag får se henne sjunga två kvällar i rad, woopwoop. Och så funderade jag på vad i hela världen jag skulle uppträda med om jag skulle vara med i någon talang show. Det vete fan. Kanska blogga.

Nåja, men allvarligt talat. Nu ska jag berätta dagens bästa grej. Håll i er. Jag har sommarlov från och med idag till september. Så sinnessjukt skönt. Sådant. Hej på er kram.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Här en som läser! :)

2011-06-01 @ 19:48:39
Postat av: :)

Här är en till som läser!

2011-06-01 @ 20:41:02
Postat av: :)

... varje dag!

2011-06-01 @ 20:41:37
Postat av: Lilli

Jag blev nästan rädd ren! Jag har fått massor hjälp av att läsa om hur du kämpat, så fortsätt skriva och fortsätt kämpa på! :)

Kram!

2011-06-01 @ 23:38:45
URL: http://confused.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0