22 days


Samhällslära provet done. Och så kollade jag dessutom att jag blir student till vintern bara jag får gå en kurs i mattliden. Det ska vi hålla tummarna för. Sista provet skrivs på tisdagen och jag är illa rädd för att det kommer att bli en katastrof, men jag börjar läsa idag så vi får hoppas på det bästa.

Annars så är det exakt 22 dagar tills vi sitter på planet mot Kreta. Kan ni tänka er! Jag längtar så ooootroligt mycket. Jag försöker att inte ha för höga förväntningar, men det är svårt. För det kommer bli awesome.
Nu ska jag prata med Annika i telefon en stund och sedan ska jag försöka läsa biologi. Eller kanske se på tv. Får se vad jag har mera lust med höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0