böcker

Här är lite höstläsning som jag fyndade på galnisarna igår. Härligt att ha ny läsning att bita i. Den understa boken verkar förresten mycket intressant, handlar om en kvinna som utreder om hon har en psykisksjukdom eller en nervsjukdom. Hon behandlar bl.a. psykoanalysen (som jag för övrigt inte har något till övers för) och hysteri. Efter att jag besökt det galna stockmann åkte jag till botby för en mycket trevlig pizzakväll med disneyfilmer, popcorn, limssa och såklart pizza. Idag vaknade jag hos Tommy, fick en otroligt fin födelsedagsgåva av hans föräldrar, åkte hem, krattade och åkte på plättkalas. En verkligen fin höstddag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad fick du i gåva ?:)

2011-10-09 @ 21:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0