fysisk smärta

Klockan är 02:30 och jag har precis kommit hem från jobbet. Vad är det som händer tänker ni. Bara mitt flexibla jobb svarar jag. Har spenderat kvällen och natten på en skum hårdrockbar där det spelades den sämsta musiken jag någonsin hört. På finska, ingen melodi, sjuhelvetes högt skrik rakt i mikrofonen och som pricken över i en massa svordomar. Under hela tiden då detta spelades live satt jag med fingrarna i öronen, ihopklämda ögon och huvudet neråt. (Jag gissar att mitt beteende inte var så uppskattat av resten av publiken.) Jag kände fysisk smärta, fy tusan! Snälla gode gud gör så att jag aldrig mer blir tvungen att utsätta mig själv för sådant!
Nu ska jag ta mig en välbehövd sömn. Se on mårå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

va jobbar du med? :o

2011-10-02 @ 08:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0