första september

Hej nya månad!
Jag hade det asroligt igår. Som på beställning ringde det från jobbet (personlig assistent) och meddelades att jag inte behöver komma idag på morgonen så jag hoppade ju såklart med på metron mot brunnshuset där jag skakade lite rumpa och träffade sonja. Hem kom jag halv två tiden, vilket var ytterst passande. Vaknade kvart före åtta med en lite svag känsla i mig och började göra engelska stuff. För en tid sedan pep det till i telefonen igen och meddelades att jag inte behöver komma till skolan heller. a-w-e-s-o-m-e. Nu ska jag istället på lunch med min mormor och sedan ska jag ta mig an de macroner jag lovat baka till Vics studentfest. Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0