Gran canaria

Helgen var okej, inget spec att säga. Efter skolan drog jag och Annika till stan för att köpa en härlig kjol från Gina men den fanns inte så jag har ännu hela presentkortet kvar. Innan vi åkte till A köpte vi ingredienser till en tårta som vi ska ge till Jone imorgon, han fyllde år idag. Kakan blev lite speciell, men haha vad roligt vi hade när vi lagade den.
Vi planerda också vår resa som vi ska gör apå sportlovet, det blir grymt, södern here we come. 2 hotell hittade vi på gran canaria som lät okej.


IFA continental


Las brisas

Dom verkade okej, men vi tittade ju såklart inte igenom alla. Planeringen fortsätter.

Min kväll fortsätter med Desperate housewives, =)

L

Kommentarer
Postat av: S

vaa ska ni faaa :OO

2008-11-11 @ 11:30:36
Postat av: en annan Linn

Va fina hotell ni ha sett ut :) Jag ska å ti Gran Canaria, fast på påsken

2008-11-12 @ 15:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0