That's me

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Det kan hända då och då.
Titta på dig själv i spegeln: yapp
Gnälla: ofta
Skrika: juu
Sova: det bästa som finns
Ha ångest: ibland nog, men bara över vissa saker.
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Nope
Vilja dö: Nej.
Drömma mardrömmar: Ja, det händer
Ta droger: Nej
Försöka vara annorlunda: Jag tror inte att det behövs
Klä dig i svart: oftast inte, fast det är snyggt
Gå till kyrkan: inte om jag inte måste
Gå i skolan: Jo
Röka: Nej
Ljuga: det händer, men jag försöker att inte göra det 
Hata folk: det är ett starkt ord
Lita på folk:  Jo, men inte alla.

VEM:
Saknar du:
Alla vänner
Vill du döda: ingen
Rörde dig sist: brorsan kanske?
Vill du slå: Annika
Kysste dig sist: Etta ;)
Vill du kittla: Celine, hon tål inte det
Kramade du sist: syrran
Vill du prata med: Någongång vill jag tala med Lena Philipsson
Skrek du på sist: Pappa när jag inte fattade nåt av fysiken tror jag
Vill du vara som: Jag tror att jag är nöjd som det nu är.
Sårade dig sist:
Vill du bli galet full med: Annika
Gjorde dig riktigt glad senast: Annika
Fick du sms från senast: Annika igen tror jag, eller Anna
Ringde dig senast: hmm, Denna?
Är snyggast på jorden: Haha, jag tycker att Danny är jättesnygg ;)

HAR DU:
För många vänner:
Nej, det bästa som finns är vänner!
Förföljelsemani: Nej
Tvångstankar: Nej
Någon annan psykisk sjukdom: Nej
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: det kan man tycka
Färgat håret: jup, brunt i sjuan
Brutit några ben: armen för 5 år sedan
Några piercings: öronen
Egen dator: yes
Bra självförtroende: varierar
Kysst någon: Ja
Sagt jag älskar dig till någon idag: inte ännu
Bjudit ut någon: hmm?
Varit kär: Jag tror inte att jag har varit kär påriktigt
Dumpat någon: ja
Stulit någonting: kanske godis någongång?
Lämnat landet: jo och jag gör det gärna snart igen
Tuttat eld på nått: en krukväxt en gång
Gjort något olagligt: ?


HUR:
Går du:  Beror på humör
Svarar du i telefonen: Hallå!
Fördriver du tiden: äta, tv
Mycket pengar har du: inte mycket
Tjänar du pengar: jobba
Ofta diskar du: never
Ofta städar du: tillräckligt
Många stör du dig på: ganska många just nu
Ofta träffar du din familj: every day

TROR DU:

Att du kommer bli något:  Ofc, alla blir väl något?
På gud: då och då
Att folk tycker om dig:  Hoppas det.
På ett liv efter detta: hmm.. njaa.
Att fiskar kan tänka: o yes
Att du kommer leva länge: så länge somd et är meningen 



Haha, visste inte vad jag skulle skriva så jag letade upp denna från Kenzas blogg och fyllde i den själv. Jaajaa, nu ska jag fixa god frukost och så ska jag på förberedande fysik lektion från kl 11-13, sen kasnke jag drar till bibban och läser eller så kommer jag hem. Men denna dag kommer inte att bestå av annat än skola.

Puss,

L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0