Sova, Sleep, Nukkua

God kväll!
Det snöar inte lika mycket längre.
Kom in för en stund sedan, var ute på kvällspromenad med vovven. Det var alldeles underbart att gå ut i den passliga kylan, känna de små kristallklara snöflingorna komma mot ansiktet. Vi fick båda pulsa oss fram i snön som ingen har varit och skottat. Härligt. Jag blev jättelycklig av det.
Innan det tittade jag på nån film där Jennifer Aniston var med i, kommer inte ihåg vad den hette. Den var okej, handlade om en kvinna och en man som hade en affär och så kom det en 'rånare' in i hotellrummet och tvingade mannen att betala 120 000 dollar, senare kom det fram att kvinnan (Jennifer A.) samarbetade med rånaren. Det hela slutade med att mannen dödade alla på flit, fast kvinnan i misstag.Så kan det va.



Älskar vintern!

Konstigt att jag inte är trött alls fast klockan är halv 12. crazy. Borde verkligen läsa slut historian nu, det är ett rent helsike, får läsa imrogon på morgonen. Nu ska jag bara lyssna klart den vackraste sången just nu 'jag hatar att vakna utan dej'  och titta ut i vinterlandet.

Shit, om typ 7 timmar går min buss till skolan, måste sova NU.

Sov gott alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0