heartshaped

Haha, nu är det slut! Sista provet avklarat. Engelskan gick som en dans, fysiken fick vi ut idag, bra det också. Dåligt med matematiken men det kommer väl fler prov. Btw, sista fysiklektionen i mitt liv passerade idag, jeesh. Aldrig mer den pinan som man ändå inte förstår något av.
Nu är det chill en tid framåt.
Sitter och tittar på nyinköpta Mamma Mia filmen, såå bra som tidigare också. Jag vill också flytta till en liten grekisk ö och leva mitt drömliv.
Den kärleken som finns i den filmen finner man inte på många ställen. En enda happy family.


Patte lärde mej hur man fixar till en sån här fin bild, kärlek.

Nu ska jag fortsätta titta på världens underbaraste film med jul konfekt. Vad annars!?!

L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är någon av böckerna om Steffi och Nelli, va!? De är så bra, håller på och läser serien för andra gången nu!:-)

2008-11-27 @ 21:00:54
URL: http://www.bloggen.fi/fulgdezapada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0