Härliga väder

Hello people.
Snöstorm kan man kalla det. Blev en aning snöig då jag skulle hem från Vici, fick vänta på bussen och dessutom kom det inga bussar när jag skulle byta så jag fick gå långt. Gatorna var nästan övergivna, ingen vill väl ut och köra i detta väder. Fast jag tycker att det är ganska mysigt ändå. Var ute lite med min fasters + familjs hund som bor hos oss medan dom är i Sverige (hoppas resan går bra med båt i detta oväder.)






Söt!

Mami och Paps borde komma hem idag, men fick just veta att deras plan är försenat iaf 2 timmar så dom kommer tidigast hem vid halv 2 tiden. Då sover jag nog redan, men nu ska jag läsa som en galning på historia provet, annars blir det ingenting av det. Pusi!

L

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofc. :)!



love, J

2008-11-23 @ 20:46:11
Postat av: Malin

Söta Anton ha fått komma med på bild =)

2008-11-25 @ 12:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0