Nu när du gått

Jag har ont i magen efter att ha ätit alldeles för mycket mat. Först massa spenatplättar i skolan och så ännu mat här hos mormor och morfar. Ska ännu proppa i mej lite blåbärspaj.
Igen en dag har gått, det är sjukt så dagarna bara går och snart kommer julen att vara här. Om 5 veckor. Innan det kommer det att hända massor. Orkar inte ens tänka på allt jag borde göra. Det roligaste är att man får börja planera julklappar. Jag har den perfekta åt Annika. Det känns så bra att ge något någon anna tycker om. Bäst att hon tycker om julklappen då ;)

Här är en suddig dagens outfit:



Tröja - gina tricot
Topp - Cubus
Jeans - gina tricot
Skor - nån butik i Norrköping
Hårband - Urban outfitters
Väska (syns lite i spegeln) - HM

Nu ska jag iväg och köpa nya skor med mommen. Tror jag satsar på likadana som jag redan har ; vita sneakers från Stadium. Så fina och bekväma.

Bästa sången:





Igår släpptes nya plattan "dubbel"  med dessa fantastiska artister. Snart ska den bli Min!

Puss,

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0