Fredags outfit

God morgon bloggen!

Varför är det så att när man för en gång skull skulle få sova länge så vaknar man halv 7. Under de senaste timmarna har jag försökt somna om och när inte det gick läste jag lite tidningar, försökte somna om igen, sedan steg jag upp när jag inte orkade ligga och dra mej längre. Hade iaf tillräckligt tid att göra mej klar. Åt världens godaste och hälsosammaste frukost. Fruktsallad med digestive kex och råg - nöt yoghurt. Mums!
Så här ser jag ut idag:



Tröja - GT
Kjol - Topshop
Strumpor - (HM, Lindex??)
Skor - Ellos
Väska - Zara

Antagligen byter jag skor, har tröttnat på att gå i högklackat..

Dagen ska bestå av skola 1 lektion, kanske går på kaffe någonstans, sedan får vi se om det händer ngt ikväll, eller så är jag bara hemma. Pusspuss, vi hörs!

lieenaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0