Mac and cheese

Hej bloggen!

Har än en gång hål timme. Började med gymnastik på morgonen vilket var lite jobbigt men helt okej. Fysik och historia väntar ännu.
Är galet hungrig, har inte ätit mer än hälsosamma grönskaer till frukost, längtar efter riktig mat. Mac and cheese skulle inte sitta helt fel. Jag och Vici åt det på Hard rock café i Berlin sista kvällen i Tyskland. Med det serverades också kyckling och garlic bread. Såå gott.


Exakt såhär såg vår mat ut på hard rock.

Efter gårdagens träning har jag sjukt ont i nacken, antar att det är pga simningen. En massage skulle vara riktigt skönt.
Jag tar kanske en sväng in till stan för att göra av med mitt presentkort till Gina tricot, om inte så blir det plugg hemma.

Love,

Lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0