Don't you come and mess with me today

För det första kude jag inte somna igår, för det andra fryser jag som en hund, för det tredje hålls inte mina ögon uppe, för det fjärde borde jag inte blogga nu utan duscha så att jag hinner och för det femte så är jag så sur. När klocka ringde höll jag tydligen på att drömma, hela natten hade jag drömt om mitt fantastiska liv i Stockholm efter att jag har tagit studenten. Skolan fanns inte för mej. Så när klockan ringer blir jag heelt borta, jag bara; Vaddå, varför ringer klockan, inte har jag något idag. Jag funderade i flera sekuder på varför klockan ringde. Och när jag kom på varför så var det inte så att jag hoppade ur sängen av glädje, utan jag drog täcket över huvudet och tänkte börja gråta, HahA.

Jävla morgon!!

Ha en bra dag ni med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0