Ge mej ett vattenglas!!

Hej på er!
Jag hade värsta mardrömmen inatt. Usch så hemskt det var. Minns inte riktigt alla detaljer mera men den var så verklig. Det var något med att jag, min bror och mamma var i ett hus och så skulle jag hämta typ vatten från badrummet. Då tog jag skedar och fyllde dem med vatten istället för ett glas så varje gång jag skulle gå ut föll allt så jag fastnade liksom där medan det hände massa hemska saker, typ vattnet börjde rinna av sig självt och det var massa sprutor i lavoaren plötsligt. Sen när jag äntligen hade fattat att jag kan ha vattnet i ett glas hitade jag inte mamma o B. Då började jag springa, det var kallt och snö och nån jagade mej. Mer än det kommer jag inte ihåg. Nu när jag ser det såhär märker jag ju att det är ganska orealistiskt, men då var det helt verklighetstroget kändes det som.
Jag vaknade och var helt kallsvettig, så småningom somnade jag om och började drömma om annat. Det var sjuk dröm natt, säkert 3 drömmar hade jag som jag kommer ihåg lite av.Det brukar inte hända.

Nu är det frukost time och sen duschen.


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Blir nog hur bra som helst :)

Det brukar bli det om man heter Linn :D

2009-01-05 @ 13:12:06
URL: http://ffamousunknown.blogg.se/
Postat av: Nightfall

sv: Haha ja visst vore det ;)

2009-01-05 @ 13:28:13
URL: http://nightfalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0