Just nu...

Är jag alldeles trött efer allt sorterande av kläder, vikande hit och dit och fundernde över vad som ska bort. Dessutom misslyckades jag ganska grovt, bara 1 skjorta slägde jag och sen 3 par skor fick lämna garderoben. Räknade till att jag har + - 30 känningar och flera av dem är såna som jag inte ens har använt på läänge, men jag kunde bara inte slänga dem för tänk om jag ännu vill ha nån av dom vid något tillfälle!?!?

Nu ska jag börja förbereda mej inför morgondagen, måste ju ta ut en outfit, packa väskan och kanske det viktigaste; psykiskt förbereda mej. Jag tror inte att jag är redo för detta ännu, men no can do.



Mina ögon ville inte vara med på bild idag, hehh. Julklappen
av Annika från Urban*a fick täcka dem.


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0