Min dag med bombhot och sånt stuff

Här får ni min dag i bilder:

Musik i skolan. Vi sjöng, spelade och 'lärde' oss sjunga. Min kommentar ill detta var: "Den som kan lära mej sjunga bjuder jag på en resa til södern".


Stan. Sitter med C och väntar på någonting.


Vi käkade på picknic. Gott, gott, gott. Jag åt dock bara en smör bulle.  


A, S, jag, A

Forum som hade bombhot idag. Då vi fick veta de satt vi i kampen och bara pratade. En liten panikkänsla spred sig över oss alla. Vi funderade oc kom på massa hemska sätt som dagen skulle ha kunnat sluta på. Tyvärr vet jag inte på vilka grunder ryktet om bomben satte igång, får väl veta mer om det imorgon i tidningen.
Vi skule egentligen inte gå igenom Forum, men jag och Annika ville se hur stämingen var därinne. Som ni ser så var det väldigt lite folk.

Men vi vågade ändå gå igenom alla. Fast vissa var ite skeptiska ;)

Det var min dag hittills. Lite skrämmande med alla dom här hoten som hela tiden dyker upp, vart är världen påväg!?!

lieenaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0