One ticket to sweet home Alabama

Annika, Annika, Annika.. Ni vet at jag älskar henne så mycket, men ibland alltså.. Haha, såhär är det: Igår gav jag min minne pinne till henne och hon lovade att lägga in nyårsbilderna på den tills idag. Jättekul! På morgonen kom  hon til mej och sa " Det är en sak som du inte kommer tycka om". Söta, snälla Annika hade ju nog försökt få in bilderna på den, men misslyckats. Smartiss!! + att hon hade glömt min pinne hemma idag. Kameran fick jag iaf så jag laddar bilderna direkt till datorn. Håller på att fixa ett inlägg med nyårsbilder, mn det kommer in senare idag. Här lite bilder frn idag:

Tråk på filosofi timmen = dagens outfit

"one ticket to heaven please." "here you go have a nice trip"
Ännu mer tråk på fiosofin

Sist en bid från igår som jag lovade att lägga in. Annika and her pepsi max!

Nu är det time to relax i 4 timmar, sen ska jag möta upp flickorna.


Kommentarer
Postat av: ale

jag fixa en bild ti mej som jag sku ha ti headen men jag kan int sätta den dit,fast jag ändra kodmallar :S hej kom på mesen så får du förklara ;)

2009-01-11 @ 18:05:42
URL: http://coffen.blogg.se/
Postat av: ale

jag fixa en bild ti mej som jag sku ha ti headen men jag kan int sätta den dit,fast jag ändra kodmallar :S hej kom på mesen så får du förklara ;)

2009-01-11 @ 18:06:19
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0