pictures 1







Jag hade inte många bilder på mina kamera, så det kommer mer när jag får tag på de andra bilderna.
Temat var ju pink and no pants så det var enkelt med leggings för oss tjejer, men killarna fick ju en liten knivig situation att bita i. När de kom visade det sej ändå att det inte hade varit några problem, de kom med chockrosa strumpbyxor. Ni ska få se, haha.

Nu är det dags för riktigt seriös provläsning, håller på att baka inför kvällen då vi får gäster och tänkte att jag lika bra då kan baka något åt mej att äta medan jag läser, annars blir ju läsningen helt omöjlig.

L

Kommentarer
Postat av: Anonym

uuuh du måst skcika bilder =)

2009-01-24 @ 15:20:53
Postat av: ama

t ama. vaffö syns itt mitt namn fast ja sätter namn ama =(

2009-01-24 @ 15:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0