Did you know that...??

 Jag blev utmanad av Emma, så här är 20 saker ni inte visste om mej:

  • Jag tycker egentligen inte om att prata i telefon
  • Jag är en galet dålig förlorare
  • Jag gråter mycket
  • Bästa resan jag någonsin har gjort var till Kina 2001
  • Jag hatar att åka tåg
  • Jag är släkt med Finlands förra president Martti Ahtisaari
  • Det bästa godiset jag vet finns bara i Sverige och är svårt att hitta (stora aphuvuden i olika färger)
  • Jag fäktade när jag var mindre 
  • Jag hade en blogg innan denna där jag skrev mest om resor och sånt, men jag slutade med den efter bara nån månad
  • Playa del sol är min favorit tv serie
  • När jag var liten ljög jag om att jag var vegetarian
  • Jag tål inte finsk musik
  • Jag drömmer om att få träffa Lena Philipsson
  • Jag kan också i princip alla hennes sånger utantill!!!
  • Jag har varit scout i 9 år (!!)
  • Mitt favoroit ämne i skolan är modersmål (svenska)
  • Jag har komplex för min dubbelhaka
  • Jag har gått i finskt dagis...
  • ...Men nuförtiden är jag värdelös på finska
  • Jag har aldrig varit sur på någon av mina nuvarade vänner

Det var det. Inte lätt att hitta på 20 saker som nästan ingen vet. Nu kanske ni känner mej lite bättre.
Hejs!


Kommentarer
Postat av: S

ojj najjs sånhäna e roliga att läsa! :D ja ha aldri ens hört om en tvserie som heter playa del sol :O kmr de på tv:n nu? eller e de någå gammalt? <3



2009-01-26 @ 14:51:55
URL: http://ceso.blogg.se/
Postat av: Anonym

läste din blogg ;) obsobs. ja hajos nä ja läste denhä. helt sika roli!! :D

2009-01-26 @ 19:09:33
Postat av: Malin

Den här dubbelhakan sitter i släkten, du e int den enda som har komplex för den tyvärr.

2009-01-26 @ 21:22:26
Postat av: Emma

Haha, vad kul att du antog min utmaning!:-) Du kom ju på riktigt roliga saker! Jag kan också massor av Lena Ph-låtar utantill!!!

2009-01-27 @ 13:23:33
URL: http://http://www.bloggen.fi/fulgdezapada/
Postat av: Anonym

Haha, vad kul att du antog min utmaning!:-) Du kom ju på riktigt roliga saker! Jag kan också massor av Lena Ph-låtar utantill!!!

2009-01-27 @ 13:25:13
Postat av: ale

haha vad bra nu vet man lite mer om tjejen jag int har sett på minst tusen år ;)

kram.

2009-01-27 @ 17:12:49
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0