peach & green tea

Frustation är det värsta som finns. Fasiken, man bara känner hur allt bara går dåligt. Varför är det så? Varför funkar inte printern så jag kan ta ut kemi övningsproven, så att jag kan öva ens lite på provet. Välkommen 4. Säg hej till omtagning. Och går det åt helvete där är det bara att sätta sig på dom där helt onödiga, ofattbart tråkiga kemi lektionerna igen och gå om kursen.  Snälla Gud, hjälp mej så att detta inte sker, jag är inte värd det.

Imorgon har jag sovmorgon. Inte. Den dumma tandläkaren har gett mej en tid på min sovmorgon!
I alla fall så ska jag borra mitt sista hål. Hon bara väntar på att få sticka in sina fingrar i min mun och sedan tala med mej som om jag skulle kunna svara. Till råga på allt börjar hon säkert på finska, sen när hon märker att jag är så nervös och rädd att jag inte kan få ut ett ord på finska tittar hon anatgligen på mig som om jag skulle vara hur dum som helst och byter kanske lite besvärat till svenska. Sådana tandläkare har vi i Finland.

Superkul inlägg, kanske kommer ett lite gladare senare, om jag orkar. Eller blir på bättre humör vill säga.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0