Du är så mycket bättre än dom andra

Goood dayy!
Har redan hunit med massa idag. Dansade på dansmattan med syrran, ... Ja det var det, me ändå och kl är bara 12.  Tog en dusch och nu är jag redo för köpcentret. Pojkarna ska spela badminton så under tiden går jag, mami och M i butiker.
Kl halv 3 får jag änligen äta det bästa med julen. Lutfisk hos mormor och morfar. Ingen lagar så god lutfisk som mormor. Ojojoj, det är så gott.
Här har ni dagens outfit:



Vanliga blåa stuprörsjeans och en grymt snygg topp som jag stal av Anna, haha ;) Du ska nog få den tillbaka.

Bara 4 dagar lov kvar så snälla ta vara på dom. Försök att inte tänka på skolan.

Make every day count!





Kommentarer
Postat av: S

super fin topp! :OO

nä tyvärr, men EGENTLIGEN va du först, fö ja bad tommi att han sku kommentera ;)

2009-01-03 @ 14:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0