Bloopers

Idag är sista lovdagen. Imorogn är det väckning 6.30. Låter inte det bara för underbart -.-
Dagar som den här fins det 2 alternativ; antigen kan man ta vara på dagen så gott det går och gör massa saker, eller så kan man ligga i sängen, sova, titta på 2 säsonger av friends och äta där emellan.
Jag ligger ännu i sängen under täcket och funderar vad jag ska välja. Egentligen har jag vat redan, men jag kan iaf leka att jag överväger det andra alternativet också.
Faktisk så var jag påväg till gymmet idag men Vici joinade inte så jag skippade också, hoho, nu är jag glad för det.
Alernativ 2 låter lockande nu, det är ju något man inte kommer få göra på en lång tid igen, så nu ska jag bädda ut bäddsoffan och bosätta mej där resten av dagen med myskläder, inget smink och antingen bra tv eller bra musik.


 

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0