wake up!

Igår i Gina Tricot hittade jag massvis 'vill ha'  vårkläder.Bl.a. hallonröda chinos, en blommig  body, kort pennkjol, väska, ett antal skjortor + t-skjoror och så en hel drös med smycken, mestadels hallononröda och guld. Dessa saker väntar bara på att förhoppningsvis bli uppköpta av mej innan våren.

Okej, idag har jag lovat att hjälpa till på ett barnkalas med att fixa maten, leka med barnen och såna saker, det ska bli riktigt kul. På kvällen ska jag vara hemma med syrran och bl.a. titta på wild kids, hihi.
Ha en bra dag!



Kommentarer
Postat av: ale

jag var också i Gina igår ;)

okej låter skönt!usch jag vill

flytta tillbaka dit :)<3

2009-01-31 @ 11:01:17
URL: http://coffen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0