A new closet maybe??

Jaa, vad finns det att blogga om e sån här dag. Inte mycket. Jag har hållit mej till planen och suttit och slötittat på  friends andra säsogen när Ross och Rachel blir tillsammans, tog en stor skå med choklad crunch glass och orkade inte ens med hälften.
Kollade igenom mintt klädskåp lite också, det håller på att spricka, får väl ta och gå igenom det riktigt ordenligt och slänga det som jag inte går med längre. Jag hatar att göra det, ingen vill väl kasta bort kläder.
Jag ska lägga in en iten resumé över vad jag rensat ut sedan, kan vara intressant att se hur mycket som förvinner, eller inte försvinner av det som borde försvinna.





Lite bättre koll på skorna skulle inte skada, och lite mera plats i skåpet skule inte skada. Flera flera hyllor som ser ut sådär, dubbelt upp på alla hyllor är min melodi.. Tyvärr.
Haha, "kan inte du skriva om lite djupare saker"?? kom mamma just in och frågade.. Jag svarade: "jag är inte en djup person, men visst jag ska försöka"
Detta inlägg är resultatet. Varsågod mammsen!

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0