Söndag

Jau, jag har tillbringat min dag ute. Åkte med och spelade ishockey (jag utan skidskor & utan klubba, ni kan gissa hur det gick)så jag har varit aktiv idag. Det var faktiskt riktigt kul, jag hade mina 'uggs' som är jättehala så ett par gånger träffade jag marken hehe.
Förstås hade jag kameran med så att det skulle bli lite bilder hit till bloggen, men när jag skulle börja fota gick den inte på. Smart som jag är hade jag inte kollat att batteriet var i. Det låg hemma på laddning.

Nu väntar jag på att maten ska bli färdig och så ska jag titta på tv, äta mycket av allt möjligt (det går inte så bra med min mission att gå upp i vikt. Hade tänkt vinna tävlingen, men jag tror att Celine ligger bättre till) :(

Såhär ser det ut utanför mitt fönster just nu, imorse var det ännu helt blå himmel, nu är det bara grått.


Ha de nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0