Onsdag!

Det var det! Sista dagen, sista provet, sista lektionerna. Nu är det nästan sommarlov redan. Imorgon är det picknicksdag på kalvholmen, vilket ska bli jättekul och på kvällen mattnatten. Super. Och så på fredag avslutning.
Jag kan inte förstå att skolan redan är slut, det låter helt absurt i mina öron. Jag tycker det var för ungefär 1 sekund sedan vi började ettan och nu är det slut. Tiden går snabbt när man har roligt. Eller något sånt.
Dessutom fick vi besked om att det ser ljust ut inför våra planer för Sverige nästa läsår. Kan det bli bättre!? Jag ser framemot det så mycket och jag ber till Gud att det faktiskt blir av.


Bilden från förra avslutningen då grundskolan tog slut. Traditionell avslutningsglass.

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj påriktit blir de av? vitsi kivaa!!

2009-05-27 @ 20:17:12
URL: http://ssarra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0