STAFETTKARNEVAL!!!!

God morgon!
Igår hade jag och Annika en jättemysig dag tillsammans. Riktig bästis-dag. Jag köpte rekvisita till dagens stafettkarneval, bilder kommer senare. Regnet har öst ner hela morgonen, får hålla tummarna att det blir bättre till efermiddagen då vi springer kl. 15.30 ungefär. Kom och kolla. Masstafetten. Jag kommer inte vara i 100% skick, men jg gör mitt bästa och vårt lag är ju med mest på skoj, en rolig grej liksom.
kl. 12 ska jag möta upp Annika utanför stadion och vi ska tillsammans gå runt, känna stafettkarevals stämningen och träffa folk som man inte sett på flera år. Det är de bästa med safettkarnevalen. 

Btw, klippte håret ca 10 cm.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0