back on track

Livet utan dator har varit ett enda lidande. Nånej, men det är kivogare med dator. Nu har jag återinstallera min dator, vilket betyder att alla filer har försvunnit, ALLA. Men jag var förberedd, igår köpte jag en fyrtio euros minnepinne. Bäst att den är bra och klarade av att spara alla mina bilder. Nu hoppas jag att datorn börjar funka som vanligt, inga superlångsamma starter och ormala ljud. Hello spotify och filmer online igen! Och hej bloggen också, länge sedan normalt bloggtempo.

Kommentarer
Postat av: minna

nej usch fan jag hatar att vara utan dator! vår dator crashade och alla filer väl där med :( får se om det kan fixas.. det känns inte som samma sak att data från mammas/syrrornas laptop! :D

2010-06-10 @ 15:44:40
URL: http://minnass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0