femte juni

Hejhejhej. Igår var det avslutning och sommarlovet har officiellt börjat. Jag hade inte den känslan jag alltid brukar ha på avslutningen, en varm, glad, men också lite vemodig känsla. Den var helt borta, och jag saknade den mycket. Detta skolår har jag endast varit i skolan en hel period, det har helt enkelt visat sig vara för mycket för mig att ha både skola och tillfrisknandet att tänka på. Varje gång jag har gått tillbaka till skolan har det bara blivit värre, därför måse jag kanske tänka om i valet av skola. Jag har tänkt mycket på att byta skola till nästa höst, men det får vi se sedan.
Gårdagskvällen var super lyckad, vi tog färja ut till kalvholmen där vi fick fin mat och goda drinkar. Det var gott sällskap, mycket skratt, lite dans, shottande (inte för min del) och fin solnedgång vid bryggan. Efterå tog vi båten och rörde oss mot jones crib där festen fortsatte tills taxin kom och förde hem oss till efterlängtade varma sängar. Idag vaknade jag pigg men med en gnutta huvudvärk och dagen innehåller en massa studentfester och farmor och farfars guldbröllops firande senare ikväll. Ha en bra dag, kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0