fortfarande nätlös

På jobbet och har därmed access till nätet. Dagen har varit ganska lugn, vaknade halv elva, duschade, solade lite, hade lång terapi session liksom igår och nu är jag och arbetar för näst sista gången innan min semester börjar. Imorgon är sista jobbdagen och sedan är det redan midsommar. Vårt midsommar firande sker detta år i Ingå och vi startar redan tidigt på fredagen för att hinna segla dit. Ska bli funfunfun. Annars då? Ja, biljetter till Sverige är beställda (2.7-12.7) och det passar perfekt eftersom min terapeut råkar vara på semester just då. Nu ska jag fortsätta jobba, men försöker få in några bilder här ännu ikväll. Om det nu går. Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0