happyface


kakka. Nätet funkar inte hemma så det är däför jag inte har aktiverat mig här på bloggen. Hoppas det fixar sig snart. Nu är jag i alla fall på jobb och ska nog börja tänka på hemfärd så småningom. Idag har jag haft full dag annars, åkte till stan för att byta ett par byxor från zara som hade ett litet färgningsfel, träffade Annika över en lunch som sedan blev till bio också. Vi såg street dance 3D vilket var riktigt roligt. Fick väldigt mycket utpratat med henne, vårt förhållande har nämligen varit ganska spänt den senaste tiden och vi har inte umgåtts så mycket. Men nu pratade vi om det och det kändes bra. Livet går vidare hela tiden och alla förändras. Allt kan inte alltid fortsätta vara som det alltid varit, ingen klarar av att leva i samma cirkel hela livet. Jag har förändrats så otroligt mycket under min sjukdomstid och jag är inte nära på färdig med min själsliga utveckling. Det tar tid och det är skrämmande att saker förändras, men samtidigt kan det komma så mycket fina saker om man bara vågar ta steget. Jag har känt Annika sedan jag började sjuan och var helt borttappad. Vi blev jättegoda vänner och har hängt ihop sedan dess. När jag blev sjuk har vi glidit isär lite, har inte hunnit träffa varandra så mycket och inte pratat i telefon heller. Det har varit ledsamt och synd och vi har båda haft ångest och dåligt samvete över det, men nu när vi pratade ut känns det, åtminstone för mig, mycket bättre. Vi måste bara acceptera att saker och ting förändras i livet och det betyder ju inte att vi inte skulle vara vänner längre. Jag älskar Annika och kommer nog alltid att göra det.

ps. imorgon åker jag och kusin iväg på dagsresa till Tallinn. Det blir fettnice. Ha en grym kväll, puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dej okso<3

2010-06-16 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0