livet är en fest. ibland i alla fall

Imorgon är vi ett gäng som ska segla till midsommarfesten i Ingå. Vi startar klockan tio och räknar med att vara i ingå klockan fem. Jag ber till gud att det är fint väder och att jag inte blir sjösjuk. Men det ska ändå bli fettnice. Min första riktiga seglats. Underbart!
Idag träffade jag Sara och snackade framtidsdrömmar. Fan så lycklig jag kommer bli. Jag ska träffa den som passar mig perfekt, grifta mig som victoria och daniel, hinna studera till terapeut och så ska jag bli gravid. Den dagen kommer vara den lyckligaste i hela mitt liv.
Men man ska leva i nuet, så nu ska jag lägga mig och få några timmar sömn innan vi sticker iväg på en ändlös fest mot ingå. Todaloo, heippa kram

Kommentarer
Postat av: Eva

JEJEE, VÄLKOMMNA, det blir superkivaa:)))) ta sol med er!!!

2010-06-25 @ 07:44:31
Postat av: Anonym

låter som en härlig plan!

2010-06-25 @ 08:51:01
Postat av: minna

haha linn ja börja fundera på detdär med airplanes och lyssnade på den från min ipod, och fortfarande ingen tjej som sjunger? nå de tog ju en stund men sen förstod ja att jag har laddat upp en dålig fil, namnet sa airplanes - bob ft. hayley williams men låten var nån heeeelt annan.. :D mystery solved höhö

2010-06-27 @ 10:02:14
URL: http://minnass.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0