14 januari


Alltså gode gud så bra solsidan är. Heliga makaroner jag skrattar ihjäl mej. Bara så ni vet.
Nu tänkte jag mej sängen eller en film. Kanske sängen? Måste bara säga att jag dock hatar atta sova just nu eftersom jag alltid, varje natt börjar svettas som aldrig förr. Det bara rinner. Och sedan mitt i allt fryser jag röven av mig. Väldigt mysigt. Dessutom har jag konstant huvudvärk och ont i mjälten så jag har träningsförbud och alkoholförbud. Jävla epstein barr virus som dödar mig. Enough klagomål. Ha en superkväll, kram.

Kommentarer
Postat av: Krippen

Alltså e int EBV samma som mononukleos? :O (enligt wikipedia åtminstonet:D)

2011-01-14 @ 20:59:50
URL: http://krippen.ratata.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0