friends forever

Hej!

Vaknade skit tidigt idag med en fruktansvärd magont och snuva så jag inte kunde andas. Nu är magen bättre, men snuvan, hostan och halsen är bara värre. Var inte så sjuk under lägerskolan förutom att min röst försvann så jag har kraxat mej igenom några dagar men annars var jag frisk. Nu kommer allt det andra, hoppas bara jag slipper feber. Inte bästa timingen att bli sjuk på för på onsdagen har jag tv-inspelning och det låter ju inte så bra om jag är hes. Får lov att sköta om mej riktigt ordentligt nu under helgen. Idag blir det syskonkräftskiva då mams och paps åker på en egen kräftskiva. Vi ska ha det riktigt med egna kräftor och fanta. Oo vad jag längtar efter fanta nu. Före det ska jag bädda in mej framför tvn i bäddsoffan och kolla på första säsongen av OC, äta något, och kanske somna då och då. Låter inte det bara hur mysigt som helst. Dom andra åker till landet och brorsan är parkeringsvakt på båtmässan som håller på nu så jag bli ensam hemma. Skönt.

Jenny, Denna och Annika och jag snackade på kvällen på lägerskolan om hur fint det var när vi gick på samma klass och hur mycket vi saknar det nu. Vi kom på att det var exakt 1 år sedan vi var på lägerskola med klass 9A. Det var det bästa. Jag saknar alla där. Ni gav mej så mycket att minnas för livet.



från vår lägerskola på Åland för 1 år sedan. Sara, Jenny, Roberta, Denna, Jag, Annika.

LOVE,

lieenaa


Kommentarer
Postat av: patricia

vem är din favorit av systrarna olsen? :)

2008-08-23 @ 09:26:32
URL: http://human.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0