Sex and the city

Ligger i min säng och hör på regnet som smattrar på taket. Kom precis hem från en kväll med Johanna som är helt enkelt fabolous. Förstås var ochså Carrie, Samantha, Charlotte och Miranda med för andra gången. Den filmen kan ses hur många gånger som helst.
Före filmen satt vi bara på Waynes coffee och snackade skit. Det har jag saknat under sommaren i Sverige.

Imorgon ska jag iväg och träffa Sara och Annika som jag har sett allt för lite av denna sommar. Antagligen ska vi nog bara sitta på något mysigt café och dricka kaffe. Inget shoppande blir det. I alla fall inte för min del. Alla pengar tog slut under resan till swe. Nu har jag nya kläder men tyvärr inga pengar att köpa ännu mera kläder och skor för. Jag hittade föresten de absolut snyggaset skorna i en liten men fancy butik inne i den lilla sommarstaden Ekenäs när jag bara givk omkring och tittade på skoj. De Svarta pumpsen med lite för hög klack får gärna hoppa in i min garderob. Tyvärr är de lite över min prisklass. 450 €. Men jag ska köpa dem när jag blir rik någongång i framtiden.
Men nu ska jag lägga mej i min egen sköna säng och sova så jag orkar upp imorgon tills jag ska möta upp S & A kl 13.30.

Sov gott!!



dessa underbara tjejer
Dessa underbara tjejer som man bara kan titta på hur länge som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0