Real or Fake friendship?

Ett oförberett 70 års kalas kom upp under vistelsen på landet. Inga kläder, inget smink, ingenting fanns som passade för en fin fest. Söndag. Inga butiker öppna heller i den lilla staden Ekenäs så vi fick bara börja gräva i garderoberna efter gamla kläder som vi kanske kunde ha på oss. Jag och mamma hittade varsin kjol som vi pimpade lite och simsalabim blev det 2 dugliga 
klänningar. Min är uppsydd ganska rejält och knapparna på skorna och uppe vid axelbanden är påsydda. Vad tycks?


Jag och söta mamma i våra home made dresses.


På festen fanns också Miranda som är så söt så. Jag hade nästan glömt hur roligt vi har tillsammans så det har varit underbart att få träffa henne några gånger nu. Vänskap.
Vad är egentligen vänskap? Att man kan talar om vem man gillar. Att man skrattar åt andra tillsammans. Att man tror att man vet allt om den andra.? Eller är det fejkad vänskap? Vad är skillnaden på riktig vänskap och äkta vänskap.?

Nu på kvällen har det blivit ett par avsnitt av 'Sex and the city' och hemlagad pizza, och så snart ska jag lägga mej. Imorgon fortsätter vardagen med skola, läxor och tidiga morgnar. 
Imorgon kväll ska jag också träffa Fanny, Aino, Linda (?) och Jon som jag ska bara ska hänga med och snacka skit och sen ska vi gå på bio.
Usch nu försvann min inspiration för skrivandet, jag fattar inte varifrån alla proffsbloggare får sin inspiration?!? Kanske den kommer med tiden. Så när jag är prffs så har jag inga problem. Nåja,

Min dator har pajat så jag skriver på mammas nu så det kanske blir lite färre inlägg tills jag får den fixad. Senast hör jag av mej imorgon eftermiddag, förhoppningsvis tidigare.  

Puss kram,

lieenaa

Kommentarer
Postat av: Miranda

Du va så fin i din klänning, tänkt på att bli kläd disagner i framtiden? ;) puss

2008-08-17 @ 21:42:27
Postat av: Emma

Snyyyggt!:-)

2008-08-18 @ 17:27:39
URL: http://www.bloggen.fi/fulgdezapada

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0