Höst mys. :)

Hello you!
Det är så skönt nu i början av perioden då man inte får mycket läxor, eller annars måste jobba mycket med skolan. Man kan bara ta det lugnt och relaxa helt och hållet. No worries helt enkelt. Sedan när det hela börjar igen har man ingen fritid längre. All tid går åt till läxorna man inte egentligen vill göra. Puuh. Det finns säkert ett sätt som man kan studera på så man inte blir stressad, men det har jag inte ännu kommit på. Så guys, om ni vet något smart sätt så, spell it out!
Jaha, dags för dagens?


ser sjukt trög ut på denna, men sånt händer.

halternecktopp - HM
munkjacka - Cubus
jeans - Crocker (JC)

Snart helt enkelt måste jag få komma ut på en ordentlig höstshopping. Jag vill ha alla dessa fina sköna tröjor, mysiga hösttunikor, jeans, myskläder för höstkvällen, nån fin väska och en klocka. Och sen min drömoutfit en regning dag; gummistövlar som är nervikta, leggings, nån fin tunika och en fin hatt/mössa. Jag hjärtar det.


bilden från: http://staticblog.hi-pi.com/gisblogMnt-se-bloggspace/michelles/images/mn/1187806217.jpg

Super mysiga kläder och skor på bilden, eller hur? Snälla, vem vill ge mej massor av pengar så jag också kan få detta? :)

Jaha, nu ska jag ta en snabb dusch och sen bara myyysa som tusan i soffan med den sista säsongen av friends som jag inte ännu har sett och så lite (massor) av god sorbet med passion och banan smak från LIDL. Mummmaa.

Sov gott you!

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0