Dåliga bloggar(blondinbella??) eller dåliga läsare?

Hey!
Hemma hos mormor och morfar och städar för att tjäna lite pengar så tyskland resan blir av ;)
Nä, men skolan slutade 16 och fotograferingen gick okej. Tog massa kompis bilder med massa olika männsikor, få se vad de blir av dem när de skickas hem med posten.
Dammsög precis klart så nu ska vi äta och sen kör snälla mormor hem mej där jag måste börja skriva min jäkla finska uppsats om.. Jag vet inte ens vad den ska handla om ännu. Psshh. Jag får ta allt skolarbete idag för imorgon hinner jag ändå inte göra något då det är tv-inspelning.
Jaja, ursäkta förresten för dålig uppdatering. Pappa har födelsedag idag så på morgonen belv det uppvaktning av honom istället. Jag och pappa funderade igår om det faktiskt finns dåliga bloggar eller om det bara är läsarna som inte fattar poängen. Min åsikt: Det finns dåliga bloggar. Eller kanske inte dåliga, men absolut ointressanta och helt onödiga. Några av dessa "proffs" bloggarna t.ex. Snälla, säg mej vad som är bra med Blondinbella och Alex Schulmans bloggar? De kunde börja en ny karriär på annat håll och skaffa sej ett annat liv. Kanske tillsammans? Vad sägs? ;)
Nu kommer de flesta säker att tänka att jag inte ska säga något, sådan blogg som jag har. Men det skiter jag i.

Noo thanks!

Hittade några bilder från scoutlägret här på mormors dator:





Nu ska jag kääääka. Sen hem.

lieenaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0