Party like a rockstar

Så är det morgon igen. Vaknade nästan 1 timme för tidigt så jag har kunnat ta det hur lugnt som helst. Ska ta och fixa lite frukost till mej bestående av en grillad sandwich fylld med ost och ananas. Åt två sådana igår, jag tror jag är beroende. Mmm.
Nu har jag problem med planerna för inatt. Jag vet inte riktigt om och hur jag ska göra med finn-kampen. Antagligen åker jag dit och tittar en stund och sedan blir det fest. Näe, men jag vet inte. Vi får se hurudan feeling jag har ikväll.
Nu har jag ½ time på mej att njuta av frukosten, sen börjar jobbet. Ha en bra dag!


Denna fest outfit skulle jag inte tacka nej till ikväll!

Biled tagen från: http://accessoaren.blogg.se

Puss,

lieenaa

Kommentarer
Postat av: Jenny, once again ^^

var jobbar du ;o ?

2008-09-02 @ 13:47:15
Postat av: Anonym

Haha, ja mena skolan :D

2008-09-02 @ 15:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0