Champagne

Heeeej!
Hur hänger det?
Kom hem från en dag full av springande runt omrking i olika köpcentrum. Hittade till sist det jag sökte efter. Annika är jobbig att köpa julklapp till, bara så du vet det A!!! ;)<3
Hade tänkt att vi skulle göra något ik,väll , men det blev inget av det. Alla var på var sitt håll utom jag och Etta så vi bestämde oss för att vi får hitta på något imorgon istället.
Jag har haft svårt för att hitta nåt som jag kan önska mej i julklapp, men nu hittade jag ett par riktigt super läckra skor. Snygga, champagne färgade och enormt höga. Passar nog bäst till riktigt festliga tillfällen, men det kommer väl sådana också.





Så istället för att flänga ute ikväll ska jag ha en hemmakväll med friends eller satc. Eller kanske nån film, det får vi se.
Ha en skön kväll!

Pusi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0