En dag med tjejerna

Klararde nästan av att inte shoppa. En klänning fick ändå följa med mej hem. Annika köpte en likadan:



Finslipade också morgondagen lite, vilket gick sådär. Fler problem har uppkommit än när vi började planera. Too bad, men det ordnar sig. Jag och Celine köpte sushi som vi ska äta imorgon, de andra var inte så pigga på det men vi ville ha det så vi köpte ett paket som vi delar på innn vi äter huvudrätten. När vi kom från butiken och berättade att vi hade köpt det blev alla plötslig väldigt sugna på det och villa absolut smaka på det imorgon. Paah. ;)
Tänkte att jag skulle göra en såndän "års utvärdering" om 2008 här på bloggen, de flesta bloogar jag läser har gjort en sån. Om jag orkar vil säga, men det blir senare ikväll isf.

Nu ska jag titta på gamla bandade melodifestivaler big time. Har planerat att gör det läänge, men nu ska jag äntligen göra det, hihi:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0