Mitt 2008

Jaa, har fuderat på året 2008. Inga drastiska förändringar i mitt liv precis, men nu ska jag se vad jag minns.

Början av året var mycket tomt på händelser. Skolan rullade väl på som vanigt, åkte väl en del snowboard och sånt, men minns faktiskt inget annat.

6 mars började jag iaf blogga. Jag antar att det är den hobbyn jag har hållit vid längst haha. Näe, men jag njuter av att få skriva av mej här. Det är något som är speciellt med bloggen, det är inte bara en dagbok utan mer som, ja jag vet inte men jag kommer nog inte att sluta på länge.

Ända fram till sommaren var livet ganska tråkigt, grundskolan tog slut vilket var lite vemodigt. Några tårar fällde jag under avslutningen. Jag och Annika gjorde också vårt slutarbete och så hade vi en sista dag med vår klass.
Några bilder från den tiden:






Sommaren spenderade jag i Sverige fast jag inte fick jobbet jag sökte på kolmården. Jag hade en underbar månad med sol, bad shopping och några helt fantastiska uppleverser så som dolly partons konsert, allsång på skansen m.m.








Resten av sommaren var det chill med vännerna, landet och sånt. Efter Sverige började jag blogga här på blogg.se.
Så började skolan och då var det stor grej med gymnasiet och så, massa sånt. Skjutnings hot och sånt tog över och så plötsligt var det höstlov och jag och Vici åkte ända ner till Tyskland, hade en grym resa:





Efter det har livet rullat på som vanligt, lite fester, lite Sverige, sånt smått och gott. Skolans plats i livet har minskat speciellt före julen, Hoppas man får lust att satsa lite efter jullovet.

Det var det året i korthet. Har säkert glömt massa viktiga detaljer, men det får vara, nu är jag trött och det är tidig väckning imorgon, vår städerska kommer kl 08.00.

Imorgon är det nyrår gott folk, jag ör redan raketer skjutas utanför fönsret. Get some sleep nu så ni orkar vaka läänge imorgon!

PUSS,
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0