I just ate the only good thing going on in my life

Vintern kom tillbaka lika fort som den försvann. Ja nu är den här igen, för att stanna hoppas jag.
Det är inte så mycket som är roligt denhär tiden på året, skolan trögar sig fram i snigelfart, det är mörkt, det ända man gör år att gå omkring och vänta på att det äntligen ska bli den 24.12. Nåja, det finns i alla fall en sak som är kul; Julkalendern. Något som varje morgon piggar upp en.Tänk er en riktigt tråkig dag då man bara vill att det ska bli kväll så man kan lägga sig, inget är roligt och just när det är som tråktigast kommer man ihåg att man har glömt att öppna luckan idag och igår. Då har man 2 små gulliga chokladbitar att njuta av. Det var det roligaste som har hänt mej idag! hihi.


En såhär fin kalender har jag! :) (Jag antar att det inte blir något av min"inte äta choklad" grej.)


Min syster har en julkalender av det lite finare slaget.

15 dagar kvar nu!

Kommentarer
Postat av: S

wups kom på just att vi hadde karkkilakko o ja åt lite choko hos denna.. men bara lite;) oki men hej hu sku de va me lite gym+sim i slute av veckan ifall ja blir lite friskare? eller nåå leffa eller nogo ja ha de me ganska tråkitt?!<3

2008-12-09 @ 20:34:12
Postat av: J

fusk !!! fusk båda svikare !! ni får så INT en chokoplatta ti julklapp. in your dreams å du å sara :((

2008-12-09 @ 20:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0