money money money

Hola,

ha varit så iriterad på allt och alla typ i 2 dagar nu. Alla bara stör.
Jag vill vara lycklig, hur blir man det? Det sägs att pengar inte kan ge lycka, bullshit säger jag. Det är klart att man är lyckligare om man har mera pengar. Man kan köpa vad som helst. Resa vart som helst, leva livet. Alla bara försöker lura sej själv genom att säga att man inte behöver pengar för att bli lycklig, paah. När jag blir stor ska jag bli rik och lycklig, mina barn ska vara lyckliga och förhoppningvis också resten av släkten.

Bilden “http://webbtidningen.kultmed.umu.se/files/u7/pengar.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.
Lycka?

Efter skolan ska jag träna, sen plugga häcken av mej.

Ha en bra dag.
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0