det snöar

Måndag tjenis!
Snön har vällt ner hela dagen för omväxlings skull ;) haha. Jag började dagen med att falla pladask då jag gick till bussen imorse. Det var ju inte sista gången heller. Praktiskt taget har min dag gått ut på att falla på olika sätt och ställen. Mina fejk Uggs var nog inget bra val av skor idag, hala som is, men varma som.. dom skönast skorna nånsin.
Efter provet i historia som förövrigt blir en botten notering drog jag och Annika till köpcetrumet, där åt vi. Så bara satt vi och snackade. Sen satt vi tysta en lång stund och så hade vi så tråkigt så vi spelade in nya ringsignaler till oss. Så här låter Min nya ringsignal:

Annika: Tämä on vastaaja... HAhahahahhHAhahhahha.. (detta är svararen)
Jag: Annika, lite seriöst nu, säg de nu
Annika: haha, Tämä on vastaaja, voitte jättää viestin äänimerkin jälkeen. (detta är svararen, ni kan lämna ett meddelande efter signalen)
Jag och Annika: PIIIIIIIIP

Och så här låter Annikas:

Jag(med gnälligaste rösten): Annikaaaaa, svara de ringer, Annika du måst svara nu, de ringer svara,(skriker) SVARA
tystnad
Annika: var e ljude, vafö hörs de ingenting
Annika: Aaah, inspelningen va ännu på.


Moahahahha. roligt värre.

Nu ska jag sova och titta på desperate housewives och andra avenyn som jag missade igår, kanske ta en kort promenad.

Heys, L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0