SJP

Hej bloggen!
Shit vad trött jag är, det känns osm om mitt huvud snart spricker, usch. Vanlig skoldag men massa strul med läseordningen, måste kolla upp det lite. Jag och J trivdes inte på franskan så antagligen ska vi sluta, vad är det för idé att vara där om man inte ändå lär sej något.!?
Nu sitter jag hos mommen och moffen och när jag kommer hem blir det helkväll med Desperate Housewives andra säsongen som jag lånade av Jenny, can't wait.
 Mycket annat kul på kommande också, imorgon blir det säkert fredags chill hos någon eller party? Och på lördagen födis. Vet inet ännu vad jag ska göra på kvällen, måste se vad som händer. På söndagen släktkalas på eftermiddagen/kvällen me dmassa gott att äta, mums.

På vägennhem från J:stad på tisdagen såg vi en film med SJP, kommer inte ihåg vad den heter men hon är ändå alltid lika vacker, man kan inte säga det tillräckligt många gånger.


fint med höga strumpor.

Nu ska jag få mat här och sedan bär det av hemåt, kram,

L




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0